zaterdag 10 oktober 2009

Silhouette

Het heeft eventjes geduurd, maar hier maar weer eens weer een berichtje. Ik kan op het moment niet echt de "rust" vinden om weer eens een kaartje te maken. Maar hopelijk komt het weer snel, want van de week heb ik mijn verjaardagscadeau besteld en de vorige dag had ik hem in huis. Ik heb voor mijn verjaardag geld gevraagd, want ik wilde heel graag de silhouette hebben. Van de week al met even met Mattijs naar gekeken en vanavond ben ik er eens voor gaan zitten. Wat een gaaf ding is het! Ik heb een foto gemaakt van mijn eerste uitgesneden figuren:



Liefs, Susan

2 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi geschenk! En je hebt er zeker veel plezier van! Ben benieuwd naar de creaties als je weer zin hebt om te scrappen, dan zien we wel de mooie dingen verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gaaf apparaat is het he, en als je eenmaal weet hoe alles werkt, zul je hem alleen maar steeds meer gaan gebruiken. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen