maandag 17 mei 2010

Heerlijk 2 kaartjes gemaakt

Van het weekend een beetje de rust in mijn .... gehad om wat te gaan scrappen. Ik hoop dat ik het vaker krijg *lol*. Het eerste kaartje komt van een sketch van Dutch Dare Card Lovers. Het is een ieniemienie kaartje geworden, maar ik vond het hem wel aardig gelukt. Het onderste kaartje zag ik op het SA forum. Iemand had een kaartje gemaakt met allemaal vlinders en dat vond ik zo leuk dat ik hem bijna nagemaakt heb. (verschil is erg klein hoor *lol*)






Liefs, Susan

6 opmerkingen:

  1. Nou lift of niet, er leuk al die vlinders.
    Ook de kleine kaart is super, ik houd wel van deze frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, ze zijn ook zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty cards! Great take on the DDCC sketch! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide kaartjes zijn erg leuk. Die vlinderkaart was leuk om te liften hè? Je uitwerking van de sketch vind ik ook erg leuk. Klein maar fijn :)
    Dankjewel voor het meedoen aan DDCC.
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn schattig, die met die vlinders helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen