dinsdag 31 mei 2011

Balen..

Al meer dan een week probeer ik foto's te plaatsen van mijn kaartjes, maar het wil totaal niet lukken. Waar het aan ligt????? Ik zou het niet weten. Krijg geen foto's geupload via photobucket, kan bijv ook geen foto's plaatsen op hyves. Ruim 2 weken geleden heeft ons modem het wel heel raar gedaan (anderhalve dag eruit gelegen in het weekend) en sinds dien lukt het ook niet meer. Nou zou je zeggen reset de boel weer, maar dat durven we niet zo goed, omdat we bang zijn dat we dan weer zo lang geen internet en telefoon hebben. Als we onze provider bellen weten die ook niet waar het aan ligt. Dus al met al erg frustrerend!!! Maar ik ben nog wel steeds aan het scrappen hoor,haha! Nu wel op een wat lager pitje. Druk met vanalles, maar het belangrijkste......mijn scrapkamer is bijna klaar!!!

Ik hoop toch snel weer wat te kunnen plaatsen en weet iemand een oplossing.......dan hoor ik hem graag ;)

Liefs, Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten